Slottsfjell Open 28-29.10

Siste helgen i oktober er det lokalt stevne i Tønsberg. Se vedlagt innbydelse.
Yngste årsklasse på stevnet er 2008. Ingen kvalifiseringskrav. Det koster 100kr per øvelse å delta.
Stevnestart er 10:00 lørdag og 09:00 søndag.
Oppmøte til innsvømming hhv senest kl 09:00/08:00

Påmelding gjøres av svømmere til partitrener, som så videresender til oppmann. Foreldre til svømmere på B- og C partiet bekrefter påmelding pr mail til trener.

Ibanez er på reise så B-partiet melder seg på til Grethe Lill Olufsen (lioluf@frisurf.no).

Påmeldingsfrist til trener er mandag 16.10 kl 20.

Det betyr at utøverne kan snakke med trenerne på Olavslekene/trening om øvelser og andre ting man lurer på.

Innbydelsen ligger som vanlig i dokumentarkivet der man finner øvelsesoppsettet og mye annen nyttig info.

Hilsen Atle Gulbrandsen og Mailen Kjær

Stevnerutiner og tidspunkter

Alle svømmerne som deltar på et svømmestevne MÅ delta på innsvømming.
Oppmøte til innsvømming er seinest en time før stevnestart, helst før.
Se tidspunkter for innsvømming og stevnestart i innbydelsen til stevne.

15 minutter før stevnestart hver stevnedag samles alle svømmerne i Larvik Svømmeklubb på avtalt sted inne i svømmehallen til FELLES HEIAROP og LAGBILDE!

Viktig! – Når svømmerne er ferdig med å svømme en øvelse, så skal svømmerne komme direkte bort til trener for å få feedback på løpet sitt. Dette skal alltid skje før svømmerne går til foreldrene sine når et løp er ferdigsvømt.

Dette må svømmerne ha med seg på stevnet:

• Joggesko, shorts og t-skjorte! Alle svømmerne fra LSK som har LSK-klubbtøy må ha på seg klubbtøyet under stevnet. Det er viktig at vi ser like ut!
  • Drikkeflaske som fylles jevnlig med vann og drikkes jevnlig av hele stevnedagen. Drikke veldig ofte er viktig på svømmestevner, også på kvelden før svømmestevnet og på morran før svømmestevnet!
  • Sportsdrikk og energibarer.
  • En ekstra stor og sunn matpakke for hele stevnedagen! Mellomgrovt brød, pastasalat med kylling etc er en fordel da svømmerne er relativt ofte i vannet. Smoothie med havregryn/korn til mellommåltider gjennom hele stevnedagen er genial stevnemat. Generelt sunn mat som varer litt og som samtidig er brukbart lett fordøyelig.
  • Ekstra badebukse/baderakt, svømmebriller, badehette (helst LSK-badehette).
  • Nok lommepenger til hele stevnet, dersom dere ønsker å kjøpe noe.
  • Musikk, bøker, kortstokk eller noe å koble av med mellom slagene dersom dere ønsker det.