Rekruttstevne i Horten 14.10

Hei alle svømmere og foreldre i B, C, D og E som har lyst å være med på rekruttstevne i Horten.

På dette rekruttstevnet kan LSK ha med de som fyller 8 i år, dvs født 2009 og eldre, Trener blir Ingrid Svan Kjær.

Horten svømmeklubb arrangerer rekruttstevne lørdag 14.10, se invitasjon i dokumentarkivet.

Oppmøte til innsvømming kl 15.

Ta med:
– drikkeflaske og litt sunn mat
– ekstra svømmebriller og badehette
– ekstra badebukse
– shorts og T-Skjorte, gjerne klubbtøy
– godt humør

Rekruttstevne er første stevnetrinn innen svømming og en god øvelse før deltagelse på ordinære stevner.

Påmelding gjøres til Katrine eller undertegnede innen tirsdag 10.10 kl 20. (Ibanez er bortreist fra 8-22. oktober)

Meld på med
– navn på svømmer
– fødselsår
– gruppe
– øvelser

Hvor mye koster det å delta på dette rekruttstevnet?

Startkontingent: 100,- kr pr deltaker, uansett antall øvelser.

Pengene overføres til klubbens kontonummer 2510.07.06701 med betalingsfrist fredag 13.10.17.
Merk betalingen med: «Svømmerens fulle navn» og «Rekruttstevne Horten 14/10 – 2017»

Er dere usikker på hvilke øvelser deres barn bør svømme – ta kontakt med Katrine, enten pr mail eller ifm trening 🙂

katrinefoldvik@msn.com