Kveldeleir 1.-3. september

Fredag 1. til søndag 3. september arrangerer Larvik Svømmeklubb treningsleir i Kvelde for NM, A-, B-, C-, D-, og E -gruppa.

Vi avslutter søndag med klubbstevne – alle foreldre oppfordres til å komme og heie

For invitasjon i pdf, inkludert program: innbydelse-kveldeleir-1-3-9-2017

Vi har tre hovedmål med Kveldeleir
– Bygge trygghet og tilhørighet i miljøet innad i gruppene og på tvers av gruppene.
– Øve på svømmeteknikk, blant annet gjennom stasjonstrening og lekpreget aktivitet.
– Å skape den beste Kveldeleiren noen sinne!

Teknikktrening med NM-gruppa
Kveldeleiren er en unik mulighet for å forbedre svømmeteknikken. I den anledning har svømmerne i NM-gruppa har forberedt seg godt på å dele sine teknikkerfaringer med klubbens yngre svømmere. Teknikktreningen med NM-gruppa vil foregå i form av stasjonstrening som tilpasses svømmernes nivå og alder.

Faddergrupper
På Kveldeleir vil svømmerne bli delt inn i ulike faddergrupper. Disse gruppene skal vi bruke i forbindelse med miljøbyggende aktiviteter.

Overnatting på Gylnarheim som ligger ved siden av svømmehallen
Om det er noen svømmere som ikke har anledning til å overnatte på Gylnarheim eller om det er noen som ønsker å sove hjemme, så anbefaler disse svømmerne allikevel til å melde seg på for å følge leiraktiviteten som planlagt, uten overnatting. Om natten har vi to våkne ift de som kan trenge en ekstra trygghet om natten, så setter vi stor pris på om noen kan melde seg snarest.

Mat
Klubben ordner med veldig god og sunn mat hele leiren. Det er kun lov med litt godteri på lørdag kveld.

Stort dugnadsbehov – dere foreldre må bidra!
For å oppnå målet vårt med å skape den beste Kveldeleiren noensinne, så trenger vi stor dugnadshjelp av engasjerte foreldre! Uten skikkelig dugnadshjelp fra foreldrene, vil det bli umulig for oss å oppnå dette målet. Vi trenger derfor et unormalt stort antall foreldre med et unormalt godt dugnadsengasjement, for å skape en så unormalt bra treningsleir som mulig for Larvik Svømmeklubb! Foreldre som kan bidra dugnad, noterer dette i samme e-post som påmeldingen. Skriv derfor opp fullt navn og telefonnummer på de som kan stille på dugnad.

For å få kontroll på dugnadsoppgavene i tide, så trenger vi beskjed om dette, helst innen fredag den 18. august. Se siste side for oppgaver. Kveldeleir 1/9, 2/9 og3/9 – 2017

Husk å ta med dette:

• liggeunderlag
  • sovepose
  • pute
  • toalettsaker
  • kortstokk eller andre spill
  • blader (noe å kose seg litt med)
  • treningstøy til både til vann og til idrettshall – husk joggesko (!)
  • drikkeflaske
  • uteklær til all slags vær inkl tur
  • litt lommepenger (maks 100,-)
  • liten tursekk – de største bærer for de minste
  • tursko (gode sko å gå i)
  • pakke til pakkelek (inntil kr 30,-)

Påmeldingsfrist fredag 18. august
Påmeldingen sendes kun på e-post til sportslig leder (ikke på sms): atlegul@gmail.com – tlf: 930 77 833

Oppgi navn på svømmer, kontaktinfo/tlf foreldre.

Betaling – kr 350,-.
Betaling for leiren, kr 350,- overføres til klubbens kontonummer (25100706701) med betalingsfrist torsdag 31. august. Merk betalingen med svømmerens fulle navn og ”Kveldeleir 2017”.