Larvik svømmeklubb søker trener

Vi søker deg som LSKer svømming

logo-stor-transp

Larvik svømmeklubb (LSK) er en godt etablert klubb (stiftet 1935) med et bredt spekter av utøvere. Vi tilbyr både svømmeskole og konkurransesvømming. I tillegg gjennomfører klubben livredningskurs for skoler, barnehager og andre som har behov for dette.

LSK har nå ledig ca 50% stilling som svømmetrener/instruktør med ansvar for 1-2 konkurransepartier. I tillegg til konkurransepartiene vil det også være behov for bidrag til svømmeskolen. Det vil være muligheter for å utvikle innhold og stillingsstørrelse i samarbeid med klubben.

Vi har også ledige timebaserte stillinger i svømmeskolen.

Har du lyst til å jobbe for oss? Vi søker deg med erfaring fra svømming og/eller livredning som ønsker å gå inn i en trener eller instruktørrolle. Det er en stor fordel om du har vært en aktiv svømmer tidligere.

Arbeidsoppgaver

• Trene LSK sine aktive svømmere
  • Svømmekurs for barn mellom 5 – 12 år
  • Instruere svømmerne på en kvalitativ og profesjonell måte
  • Skape trygghet og trivsel og påse at sikkerheten ivaretas
  • Være med å videreutvikle, planlegge og organisere LSK sitt treningstilbud i samarbeid med sportslig leder, styret og de andre trenere i klubben – sammen er vi gode

Av personlige egenskaper ønsker vi at du

• Er utadvendt og trives med å omgås mennesker
  • Har evnen til å motivere og trives med å jobbe med barn og ungdom
  • Er ansvarsfull, strukturert og kan jobbe både i team og selvstendig
  • Har godt humør og gode samarbeidsevner
  • Behersker norsk muntlig godt og har gode kommunikasjonsevner

Vi tilbyr

• En godt etablert svømmeklubb som er i utvikling
  • Et hyggelig og positivt arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtale

Du må være over 18 år, sertifikat for bil er en fordel. Ved ansettelse kreves politiattest og gyldig livredningsprøve. Livredningsprøven må fornyes årlig, og dekkes av klubben. Høres dette spennende ut og du kunne tenke deg å bli en del av vår klubb, vil vi gjerne at du sender en søknad m/CV til leder@larviksvommeklubb.no innen 20.5.18

For nærmere informasjon om stillingen ta kontakt med leder Ella Cathrine Schøning tlf. 928 03 951.